flowers

Sunday 27 March 2011

Aduyaiii..mati la aku...............

aduhhh nak buat macam mana ni...aku lupa kata laluan sudaaa...macam mana nak isi borang UPU...kalau tak dapat masuk U macam mana???UWAAAAAA!!!!! nak nangis...maca macam dah buat tapi still tak boleh login fasa 2..semua orang dah isi borang tu..memang laa some of them pun ada yang lupa..tapi dorang ingat balik..kenapa aku tak ingat ingat lagi???makan semut banyak sangat ni...alllaaaaa..camne ni????BTW,sabtu haritu aku pegi ekspo selangkah ke UITM..tengok course apa yang boleh dipohon..ALHAMDULLILAH banyak jugak laa course yg boleh dipohon....walaupun pun tak banyak A..tapi yang aku A tu sangat penting..kalau dapat banyak A tapi bahasa inggeris kantoi memang susah derr..macam ada makcik tu cakap"alaa kalau A berderet-deret belum tentu dapat masuk UITM pun"HAHAHA....pandai pandai je makcik ni berkata kata yee..hahaha tapi mmg betul pun kalau banyak A tapi yang kita A tu subjek elektif je pun tak boleh jugak yang teras tu sangat penting...nasib baik english aku A..kalau tak mmg susah laa nak mintak course yang diidam-idamkan tu..hahah MASS COMMUNICATION...teringin sangat nak jadi wartawan..hahahaakalau pegi mana mana booth kat ekspo tu..first thing sekali yang diorang tengok mesti english...kalau english okay..no hal lahh.gerenti dapat punya..

tapi macam mana dengan aku nih..kene pegi BSN balik reset aku punya password laa...sengal taik ayam betol lahh..kalau dah daftar online kene ada password la itu la ini la..macam macam..kalau pakai pos surat takut surat tak sampai pulak...pening pening

No comments:

Post a Comment