flowers

Sunday 15 December 2013

I MISS THEM SO MUCH

Assalamualaikum..

setelah berkurun lamanya blog ni ditinggalkan, akhirnya terdetik jugak hati ni nak update blog. macam biasalaa disebabkan terlampau busy dengan study.hihihi

merujuk tajuk yang di atas..(hahaha)
I MISS THEM. SIAPA MEREKA TU?

HAA... untuk semester kali ni, buat pertama kalinya aku ditinggalkan oleh housemates aku ( ayat jiwang gila)hahahaha.. bukan ditinggalkan tp mereka terpaksa meniggalkan aku sebab dorg nak pergi practical. sedar tak sedar dah hampir tiga tahun belajar kat linton ni. so semester kali ni dorg pergi practical. tinggal lah aku keseorangan. disebabkan aku takde practical merana lah aku sesorang kat sini.

TAPI.......

aku berjaya memaksa adik aku untuk teman aku selama sebulan kat kolej ni memandangkan dia tengah cuti sekolah. hahahaha....

shena and zerra

dan mangsa yang terpaksa menemankan aku ialah

nurul izzaty
hihihhi..

btw tak sabar nak habis semester and next semester nak jumpa mereka mereka tu.

hihihih 
sampai di sini saja

sampai ketemu lagi.

bye  



No comments:

Post a Comment