flowers

Friday 22 April 2011

rindu sangat!!!

hellooooo!!!!lama sungguh tak mengarut kan??semua ni disebabkan virus yang tak dikehendaki menyelinap masuk dalam hardisk lappy aku ni laa...hampir sebulan dirawat akhirnya pulih semula...hahaha...lagi satu disebabkan terlampau la busy so lama gila tak online..rindunyaaaa!!sebenarnya ada banyak story ni story mory ni tapi tak tahu mana satu nak cerita..hahaha cecita cecita:D..okay ni nak cerita pasal interview masscomm kat UITM Shah Alam hari tu..pada 16 april yg lepas haha..tiba tiba aku dapat surat panggilan untuk temuduga masscomm kat fakulti pengajian media dan komunikasi..seram gilaa..kat dalam surat tu tertulis kene pakai baju kurung dan jangan lupa bawa kamus untuk ujian bertulis..WHAT!!!ada ujian ke??aku dah la tak buat research..mati laa aku..then masa tu dia suruh buat 200 words essay(dalam english) pasal apa itu masscomm,sebab apa kita pilih masscomm dan apa yang boleh kita sumbangkan dalam masscomm..susah gila..dengan tak tahu apa apa aku pun tibai laa buat essay tapi tiru org sebelah sikit sikit..hahaha..tapi sumpah essay aku tak sampai 200 perkataan pun..ditambah dengan fakta yang entah apa apa aku mengarut kat dalam essay tu,,segan pulak aku bila panel baca essay aku tu..hahaha lagi satu time interview aku memang blur tahap gaban sampai tak tahu nak cakap apa..panel tu cakap kalau nak jadi jouurnalist mestilah banyak cakap then essay harusla lebih dari 200 perkataan...aduyaii macam tak diterima je aku kat sini..harap harap dapat tapi kalau tak dapat maybe bukan rezeki aku..nanti time degree boleh buat masscomm...tuime tu dah ready and prepare so boleh interview dgn senang hati..hahaha

okay sampai sini je..nanti kita celoteh lagi
daaaa<3

No comments:

Post a Comment