flowers

Sunday 27 February 2011

Akhirnya....lulus jua...ALHAMDULLILAH..

OMG!! hari ni memang rasa nak tercabut jantung hati aku dibuatnya..punya la cuak nak buat QTI...btw,nasib baik lulus..so lets move on the next step..JPJ...dah set date dah...10 MAC 2011..tapi tadi pegawai QTI tu memang garang gilaa..rasa nak sepak je..aku dah biasa bawa kancil..tetiba test tadi kene bawa VIVA pulak..rasa pelik semacam..mati enjin pulak tu nasib baik pegawai QTI tu tak nampak..hahahah..sengal..lepas tu time bawa pegi jalan raya boleh pulak dia marah marah aku sebab bawa laju dekat selekoh tajam"eh kalau kat selekoh boleh perlahan sikit tak?!kalau pandai bawa takpe la"alaah..nak marah aku pulak...eh tolong sikit..silap haribulan aku jadi DRIFTER baru terkeluar anak tekak kau.bajet bajet je..menyampah aku..nasib baik kau kasi aku lulus kalau tak aku tulis banyak banyak pasal kau kat sini..then sebelum pegi METRO aku pegi 7e nak beli topup dalam pukul 7 pagi..tiba tiba ada sorang laki ni tahan moto aku..kalau tengok cara dia macam orang baik so aku pun berhenti laa...rupa rupanya dia tak tahu jalan nak pegi shah alam..aku ingatkan dia nak rompak aku ke..tapi try lah rompak belum tahu ni anak MAIL MISAI tau..silap haribulan aku karate baru tahu..tapi..mamat tu hensem jugak..hahahah:Dtapi mak cakap kalau orang suruh berhenti nak tanya jalan ke ape ke better jangan berhenti takut dia pukau ke calit sana calit sini pastu kene culik ke..mana tahu..manusia ni rambut sama hitam tapi hati lain lain..nampak muka baik tapi kita tak tahu hati dia macam mana..tapi lelaki tu sorang sorang je..lagipun muka dia nampak kesian je..kalau dua orang tak berani aku nak berhenti..hahahaha

p/s:jangan ditegur orang yang tak dikenali dan dengar cakap mak tau:)

No comments:

Post a Comment