flowers

Sunday 20 February 2011

what a day?!?!?!

aduhh..sakit sakit satu badan dibuatnya..hari ni kene kemas rumah termasuk la bilik aku yang layak dipanggil reban ayam(mak yang cakap)hahaha...macam macam kene buat...dah bole renovate ruma skali..aku kene tukar cadar katil,menyapu sampai nak tercabut hidung aku asyik terbersin habuk punya pasal...di tambah pula dengan perangai pak abas(SYABAS)yang tiba tiba potong air..mesti ada paip pecah.menyampah betul aku bila takde air..aku lebih rela takde eletrik daripada takde air..sudahnyaa tak mandi laa aku sampai ke petang..tapi sekarang dah mandi..hahaha wangi sudaaa....

hurmm..aku rasa hari hari aku lepas habis sekolah ni macam membazir je.nak keje tak bole,so stay jela kat rumah tengok tv sampai lebam..apa boleh buat??kadang kadang lepak dgn syeeqa..tu jela yang mampu dibuat..membosankann betul..tapi nak buat macam mane kan..hadapi lah dengan tabah ye cik teeqa:)

No comments:

Post a Comment