flowers

Friday 25 February 2011

HANCUR HATIKU.....:(

Apelah malang nasib aku ni..baru nak berangan pakai handphone baru tapii tak jadi beli..uwaaa
rasa macam nak guling guling depan kedai phone tuu tadi..awalnya nak beli phone BLACKBERRY tapi apekan daya tunggu aku kaya nanti baru boleh beli so nak beli NOKIA C3..mase mula mula tengok harga phone tu RM118...mcm tak percaya je..bila aku tanya amoi tu dia cakap syaratnya kena pakai line..lepas tu aku takde la tanya lebih lanjut..so gaji bulan FEB ni aku pun berazam nak beli..sekali aku tanya amoi tu dia cakap harga phone tu bukan RM118...RM118 tu cuma deposit..kalau bayar RM118 aku takkan dapat phone tu lagi then kene bayar advance RM300...fulamak!!!dalam purse ade RM200 je..plus setiap bulan kene bayar RM78 ringgit..belum termasuk bayar bil phone lagii...sengal tahi ayam betul..rasa macam nak nangis pun ade time tu..baik aku beli phone tu dengan harga RM499 terus tak payah pakai line lagi..tapi mak cakap takpe..tiap tiap bulan mak kasi RM200 simpan dalam bank ye..nanti dah cukup beli phone tu okay??okay tapi nak menyampaikan lagi 2 bulan tu aku rasa macam dua tahun...tapi nak buat macam mane...sabor jelaa...sobs ...sobs..

No comments:

Post a Comment