flowers

Wednesday 23 February 2011

Lesen oh lesen...

alahai..apelah susah sangat aku nak amik test jpj..orang lain dah lulus dah..aku ni still lagi practice..bila time aku nak test borang habislah dah penuh lah,kene daftar lah macam macam..penat aku..btw,tadi aku pegi metro,ingat dah boleh buat QTI(ujian kelayakan memandu)rupanya tak.sengal betul..bos metro cawangan selayang ni kedekut..patutnye bagilah duit minyak lebih..boleh lah practice lama lama ..ni tak kedekutnya tahap gaban sampai bagi RM10 untuk isi minyak.dah lah tadi semacam tak kene..naik bukit tak boleh turun,pastu kene tunggu cikgu sampai satu jam..duduk kat tepi jalan macam orang bodoh.kene hon jangan cerita berapa kali.aku tunggu dari 7.50 pagi sampai pukul 9.15 baru cikgu sampai.mana tak lebam aku duduk kat bus stop.dah la duduk sorang sorang.. arghh..sakit hati betol :\..tapi aku dah tak boleh tunggu..maybe ahad ni aku buat QTI then 10 mac aku test jpj...bila dah habis sume baru lega kepala otak aku ni:)|

No comments:

Post a Comment